Przeczytaj proszę autentyczną opinie klientki pewnego salonu kosmetycznego w Gdańsku:

[pull_quote_center]”Z usług kosmetycznych w tym salonie korzystałam pierwszy raz – przyznam szczerze, że skusił mnie bon rabatowy, ponieważ ceny w salonie są wygórowane. Korzystam systematycznie z usług kosmetyczki (1 raz w miesiącu) i chciałam porównać sposób wykonania zabiegu. I jak wyszło? Jestem zachwycona;) Pani Kasia jest profesjonalistką i sprawiła, że podczas zabiegu na twarz totalnie się zrelaksowałam, a moja skóra dostała porządną dawkę witamin;) Z całą pewnością skorzystam z usług salonu i Pani Kasi ponownie – tylko prośba do właścicielki aby trochę obniżyła ceny…. W okolicy jest dużo salonów kosmetycznych oferujących podobne usługi, jednak ceny są niższe (zwłaszcza, że pomimo wysokiego standardu, nie jest to salon w Centrum Handlowym czy na Starym Mieście – tylko salon osiedlowy… )”[/pull_quote_center]

Opinia niby pozytywna, ale wbija małą szpilkę i chyba nie bez powodu.

Właścicielka salonu od dłuższego czasu boryka się z poważnym problemem. Brak klientów rujnuje firmę. Nie wie co robić, ale gdyby od razu słuchała klientów być może nigdy nie doprowadziłaby firmy na skraj bankructwa.

Z fotela właściciela firmy często po prostu nie widać, ani dobrych ani złych aspektów. Nie dostrzegamy tego co widzą klienci i być może marnujemy szanse na rozwój.

Właścicielka owego salonu od niedawna zaczęła korzystać z systemu Boneter, który automatycznie zbiera opinie klientów. Od tego czasu zaczęła wyraźnie dostrzegać swoje mocne i słabe strony. Klienci sami zaczęli mówić co zrobić, aby wyjść na prostą.

Systemowe rozwiązanie motywuje klientów do pisania opinii i pozwala na większą otwartość w wypowiedzi. Nie musisz nikogo prosić o wyrażenie swojego zdania, system zrobi to za Ciebie jednocześnie motywując i przywiązując klienta do firmy.

Dlaczego powinieneś korzystać z automatycznego systemu zbierania opinii?

  1.  Poprzez włączenia klienta do rozmowy klient czuje się doceniony i ważny.
  2. Klient wzmacnia swoje zaangażowanie i lojalność do firmy.
  3. Zyskujesz wgląd w umysł klienta – dowiadujesz się co tak naprawdę jest dla niego ważne. Tej wiedzy nie zdobędziesz z żadnej książki czy na żadnym wykładzie.
  4. Szybko dowiadujesz się o błędach, masz czas je naprawić zanim klient na dobre się nie obrazi.
  5. Zyskujesz rewelacyjny materiał promocyjny – prawdziwe i żywe opnie, które skutecznie przekonują niezdecydowanych klientów.

Poznaj opinie swoich klientów i zacznij z nimi współpracować, korzystając z Bonetera: www.boneter.pl

 

Przeczytaj więcej o opiniach:

 

Jak zdobywać klientów lekko i przyjemnie?

Przeanalizowałem wszystkie zwycięskie kampanie marketingowe, które prowadziłem i wyłuskałem z nich 7 strategii, które pozwolą Ci zdobyć nowych klientów i zdominować lokalny rynek: Pobierz bezpłatny poradnik


Czy artykuł był dla Ciebie przydatny?

Ocen artykuł ilością gwiazdek:

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Pomagam firmom zdobywać klientów. Prześwietlam zyskowne firmy w poszukiwaniu najlepszych pomysłów na skuteczny marketing i pomagam przedsiębiorcom wprowadzać je w życie.

6 KOMENTARZE

  1. czy system boneter działa też “na” inne branże? Widzę tu same salony fryzjerski i kosmetyczne. Prowadzę studio aranżacji i wykończenia wnętrz i zastanawiam się czy w mojej branży też się sprawdzi. Pozdrawiam

  2. Drogi Panie Michale , Z wielkim zainteresowaniem czytam wszystkie propozycje dotyczące potrzeby dokonywania zmian w działalności własnych firm .Przyszedł czas na zmiany , dzięki Pana publikacjom jestem obecnie mocno zmotywowana do działania.Bardzo Panu DZIĘKUJĘ 🙂

  3. Dziekuje,za wszelkie porady. Z wyczekiwaniem oczekuje na kazda kolejna. Rozpoczelam wprowadzanie ich do mojego gabinetu, na fan page i widze juz maly skuces a to dopiero 1mc od zastosowania porad:) wieksza aktywnosc Klientów. Nauczylam sie,ze slowo znizka to nie to co przyciagnie Klienta (jak wiekszosc salonow w miescie sie reklamuje) a pelna jakosc uslugi. Dziekuje!

  4. Po przeczytaniu tego artykułu przeanalizowałem internetowe wpisy o naszej firmie, pod nowym kontem. Dowiedziałem się dodatkowych rzeczy o firmie którą tworzę. Polecam każdemu kto chce rozwijać swój biznes, ale nie do końca wie w którą stronę.

Leave a Reply