Najważniejszą częścią każdej reklamy, ulotki czy ogłoszenia jest jej nagłówek. Wszelakie badania jasno pokazują, że nawet 90% skuteczności reklamy to zasługa dobrego nagłówka. To znaczy, że zmiana złego nagłówka na dobry może pozyskać 20 klientów zamiast jednego!
Grzech pierworodny wśród wielu właścicieli małych firm to umieszczenie w nagłówku nazwy swojej firmy. W większości takich reklam najważniejsze miejsce zajmuje nazwa firmy napisana wielkimi literami. Myślą, że to nazwa firmy jest najważniejszą częścią reklamy. W rzeczywistości jest zupełnie odwrotnie.
Czytając reklamę klient zawsze myśli: „A co ja z tego będę miał?”
Z pewnością nazwa firmy nie odpowiada na to pytanie i tym samym reklama przestaje być w jakimkolwiek stopniu interesująca.
Nagłówek to pierwsza rzecz, która zwraca uwagę i wzbudza zainteresowanie. Odpowiedz w nim na pytanie klienta, a z pewnością odszuka on nazwę firmy, która może być nawet na samym dole ogłoszenia.