Czy można sprzedawać zabiegi kosmetyczne, namawiając ludzi do zaprzestania kupowania kwiatów? Tak i do z dużym powodzeniem!

Ciekawy zabieg kosmetyczny w cale nie musi być tylko zabiegiem. Może być także wspaniałym prezentem. Przygotowując specjalny voucher prezentowy rozszerzasz swoją grupę docelowa na zupełnie nowych klientów, którzy zwykle nie chodzą do salonów kosmetycznych.

Każdy staje w obliczu pytania: Jaki prezent kupić? W dodatku taki dylemat mamy kilka razy do roku. Pamiętasz tę przedświąteczną gorączkę, kiedy chodzisz po sklepach

i zastanawiasz się, co kupić na prezent swoim bliskim? Co czujesz, kiedy wpadasz na ciekawy pomysł?

Sprzedaż voucherów może być bardzo łatwa, gdyż ludzie na prawdę będą wdzięczni, jeśli podsuniesz im pomysł na niebanalny prezent. Wyręczysz ich tym samym z uciążliwych poszukiwań.

Kwiaty i bombonierka na Dzień Matki już się znudziły. Znacznie ciekawszy jest przyjemny masaż lub inny zabieg na ciało. Stosując strategię edukacji klienta z połączeniem z promocją voucherów przed ostatnim Dniem Matki sprzedałem kilkadziesiąt zaproszeń na ekskluzywne masaże wartości prawie 200 zł każdy.

 

O czym należy pamiętać?

Po pierwsze:

Fizycznie voucher mysi być bardzo atrakcyjny. Dobry projekt, druk na wysokiej jakości papierze, elegancka koperta – to jest prezent dla wyjątkowej osoby.

Po drugie:

Voucher musi być ciekawie prezentowany na stronie www i w materiałach drukowanych.

Po trzecie:

Wykorzystuj listę mailingową do edukacji klientów w zakresie swoich zabiegów. W chwili, kiedy zaproponujesz voucher na prezent, klienci będą już wiedzieć, jaki zabieg oferujesz.

Po czwarte:

Wykorzystując listę mailingową i systematycznie przypominaj o prezentach przy każdej okazji, a tych może być naprawdę wiele:

21 stycznia – Dzień Babci

14 luty – Walentynki

3 marca- Tłusty Czwartek (wspaniały dzień na prezent w postaci zabiegu wyszczuplającego)

5 marca – Dzień Teściowej

8 marca – Dzień Kobiet

10 marca – Dzień Mężczyzn

26 maja – Dzień Matki

15 maja – Dzień Geja

1 czerwca – Dzień Dziecka

2 czerwca – Dzień Sąsiada

9 czerwca – Dzień Przyjaciela

23 czerwca – Dzień Ojca

9 września – Międzynarodowy Dzień Urody

30 września – Dzień Chłopaka

14 październik – Dzień Nauczyciela

30 listopada – Andrzejki

6 grudnia – Mikołajki

24 grudnia – Wigilia

Dodatkowo w każdym dniu roku ktoś obchodzi imieniny i urodziny!

Jak widać okazji jest mnóstwo, a grupa docelowa nieograniczona. Dobra kampania kuponów prezentowych gwarantuje ogromne zyski. Nawet połowa sprzedawanych zabiegów może pochodzić z voucherów.

 

Jak zdobywać klientów lekko i przyjemnie?

Przeanalizowałem wszystkie zwycięskie kampanie marketingowe, które prowadziłem i wyłuskałem z nich 7 strategii, które pozwolą Ci zdobyć nowych klientów i zdominować lokalny rynek: Pobierz bezpłatny poradnik


Czy artykuł był dla Ciebie przydatny?

Ocen artykuł ilością gwiazdek:

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Pomagam firmom zdobywać klientów. Prześwietlam zyskowne firmy w poszukiwaniu najlepszych pomysłów na skuteczny marketing i pomagam przedsiębiorcom wprowadzać je w życie.

2 KOMENTARZE

  1. Vouchery zamawiam zawsze u Pani, która robi je sama. Są przepiękne zrobione różnymi technikami, kosztują trochę, to fakt, ale przyciągają wzrok i to się opłaca. Po za tym wspieram także lokalną firmę.

Leave a Reply to Salon kosmetyczny Opole Cancel reply