Grupa ortodoksyjnych zwolenników Radia Maryja przyczyniła się do wypromowania studenckiej dyskoteki. Prosty, a zarazem skuteczny pomysł na niekonwencjonalną reklamę lokalną. Akcja wsparta aktywnym profilem na Facebooku skutecznie buduje wizerunek i świadomość marki w atmosferze żartu i prowokacji, co w przypadku dyskoteki jest jak najbardziej pożądane.



Pomysł można łatwo przełożyć do branży kosmetycznej: grupa niezadowolonych skandując przed salonem, protestuje przeciwko nowym zabiegom kosmetycznym, dzięki którym kobiety stają się zbyt piękne i seksowne…

Z pewnością wiele osób chciałoby poznać te zabiegi i ofertę tego salonu, tylko czy znajdzie się odważny taką akcję zrealizować?

Co o tym myślisz? A może masz już pomysł na hasło?

Jak zdobywać klientów lekko i przyjemnie?

Przeanalizowałem wszystkie zwycięskie kampanie marketingowe, które prowadziłem i wyłuskałem z nich 7 strategii, które pozwolą Ci zdobyć nowych klientów i zdominować lokalny rynek: Pobierz bezpłatny poradnik


Czy artykuł był dla Ciebie przydatny?

Ocen artykuł ilością gwiazdek:

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Pomagam firmom zdobywać klientów. Prześwietlam zyskowne firmy w poszukiwaniu najlepszych pomysłów na skuteczny marketing i pomagam przedsiębiorcom wprowadzać je w życie.

9 KOMENTARZE

  1. Zbyt kontrowersyjne. Część pań ortodoksyjnych słuchaczek przychodzi do gabinetu kosmetycznego np. na henne czy pedicure i trudno wzbudzać negatywne emocje jakby nie było u klientek. Salon kosmetyczny powinien być miejscem ponad religiami i polityką

    • A gdyby grupa protestujących byłaby w zróżnicowanym wieku? W ten sposób nie byłoby tego problemu… Myślę że w tym pomyśle nie chodzi o religie czy politykę, a raczej o formę przekazu. Protestować może każdy, ale też każdy takim protestem się zainteresuje i o to właśnie chodzi. Każda pikieta, transparenty i hasła zwracają uwagę…

      • No naprawdę to trudno zrozumieć o co chodzi? Znasz jakąś kobietę która nie chce być piękna i seksowna?????????? Bo ja takiej w życiu nie widziałam a biorę pod uwagę wszystkie osobniki płci żeńskiej od 2 do 100 lat.A ,,mocherowy berecik,, to nie jest wstrętne babsko tylko nasza PIĘKNA,MŁODA,szanowna klientka na zabiegi anty age.

Leave a Reply